Новости проекта
Перенос и удаление уроков
Внесение изменений в личные данные
Голосование
Как Вам новый сайт?
Всего 75 человек

СППС

Дата: 19 сентября 2016 в 13:47, Обновлено 22 октября в 15:17

Нормативные документы СППС

Арганізацыя работы  сацыяльнай псіхолага-педагагічнай  службы

Прафілактычная

Інфармацыйна-асветніцкая

Кансультаванне

Дыягнастычная

Карэкцыйна-развіаючая

Работа па абароне правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх

Метадычная

Верасень

1. Удзел у првядзенні класных гадзін па тэме «Дарога – зона павышанай увагі» (1-11 кл.)

2. Азнаямленне вучняў і бацькоў з артыкуламі  адміністрацыйнага кодэкса ў рамках прафілактыкі правапарушэнняў (8-11 кл.)

3. Месячнік прафілактыкі суіцыдальных паводзін

4. Работа па арганізацыі занятасці вучняў падулікавых катэгорый

5. Рэйд «Сям'я. Клопат»

1. Выступленне на класных бацькоўскіх сходах па тэме: Дапамога ў адаптацыі навучэнцаў 1-х, 5-х і 10 класаў да школьнага навучання» (па запыце класных кіраўнікоў)

2. Удзел у рабоце класных бацькоўскіх сходаў «Роля сям'і ў фарміраванні асобы дзіцяці»

3. Складанне сацыяльна-педагагічнай характарыстыкі мікрараёна школы

4. Псіхалагічныя гадзіны для педагогаў «Цяжкасці адаптацыі вучняў 1-х, 5-х і 10 класаў. Шляхі іх пераадолення».

5. Псіхалагічная. асвета педагогаў і бацькоў «Прафілактыка і прадухіленне суіцыдальных паводзін непаўналетніх».

6. Месячнік «Вольны час» (арганізацыя занятасці непаўналетніх ў пазаўрочны час)

1. Індывідуальнае кансультаванне бацькоў навучэнцаў 1 - х, 5-х і 10 класаў і педагогаў па тэме «Цяжкасці адаптацыі дзяцей у школе, шляхі вырашэння праблем».

2. Кансультаванне бацькоў і педагогаў па пытаннях суправаджэння педагагічнага праекта «Развіццё асобасных якасцяў у дзіцяці ў сям'і».

3. Кансультаванне бацькоў вучняў, якія знаходхяцца на розных формах уліку па прававых і сацыяльных пытаннях.

4. Кансультаванне класных кіраўнікоў па пытаннях педагагічнага суправаджэння дзяцей розных сацыяльных катэгорый, афармленне неабходнай дакументацыі.

5. Кансультаванне бацькоў па пытаннях прадастаўлення льгот розным сацыяльным катэгорыям сямей

1. Дыягностыка індывідуальна-асобасных асаблівасцяў навучэнцаў 5-11 класаў па выяўленні адхілення паводзін.

2. Дыягностыка ў рамках прадухілення суіцыдальных элементаў у навучэнцаў.

3. Падбор псіхадыягнастычных матэрыялаў для вызначэння індывідуальна-асобасных асаблівасцяў адораных дзяцей.

4. Вывучэнне індывідуальна-асобасных асаблівасцяў дзяцей 3,8 і 10-х класаў у рамках праекта.

5. Вывучэння сеткі кантактаў сямей, дзе дзеці знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, і з якімі супрацоўнікі інспекцыі па справах непаўналетніх праводзяць індывідуальна-прафілактычную работу.

1. Складанне планаў індывідуальнай абароны правоў вучняў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы і праграм прафілактычнай работы з вучнямі, з якімі супрацоўнікі інспекцыяі па справах непаўналетніх праводзяць індывідуальна-прафілактыную работу.

2. Знаёмства з бацькамі навучэнцаў, якія стаяць на разнастайных відах прафілактычнага ўліку і азнаямленне бацькоў з нарматыўна-прававымі актамі Рэспублікі Беларусь.

3. Карэкцыйна- развіваючыя заняткі і трэнінгі, якія спрыяюць паспяховай адаптацыі вучняў, які прыбылі, і навучэнцаў 1-х, 5-х і 10 класаў.

4. Індывідуальная і групавая работа з вучнямі улікавых катэгорый паводле планаў абароны і праграм прафілактычнай работы.

1. Справаздача па планах абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы,  за III квартал 2019 года.

2. Справаздача аб праведзеных мерапрыемствах школы ў рамках прафілактыкі суіцыдальных паводзінаў за III квартал 2019 года.

3. Афармленне дакументацыі на дзяцей, з якімі праводзіцца індфвідуальна-прафілактычная работа.

4. Афармленне дакументацыі на дзяцей, якія выхоўваюцца ў прыёмных і апякунскіх сем'ях

5. Складанне сацыяльна-педагагічнай харатарыстыкі школы.

6. Акцыя «Дапамажы пайсці вучыцца».

1. Удзел у рабоце метадычных аб'яднанняў, семінараў, педсаветаў, канферэнцый і г. д.

3. Самастойная работы з мэтай самаадукацыі.

Катрычнік

1. Псіхалагічныя класныя гадзіны ў 1-х, 5-х 10 класах з мэтай паляпшэння адаптацыі навучэнцаў.

2. Семінар-практыкум для педагогаў па асаблівасцях работы з адоранымі і непаспяваючымі дзецьмі.

3. Заняткі для старэйшых падлеткаў «У свеце законнасці».

4. Аказанне ўсебаковай дапамогі бацькам у рамках прадухілення ранняга сацыяльнага сіроцтва

5. Сумесны рэйд з інспектарам ІСН па сем'ях, дзе бацькі неналежным чынам выконваюць абавязкі па выхаванні і ўтрыманні дзяцей

6. Рэйд «Падлетак»

1. Азнаямленне бацькоў з нарматыўна-прававымі дакументамі ў рамках абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх

2. Занятак з вучнямі 5-6 кл. «Правілы пазітыўных зносін»

3. Прафілактычны занятак па фарміраванні гендэрнай культуры «Чым адрозніваюцца хлопчыкі ад дзяўчынак» (7 кл.)

4. Інтэрактыўная гульня «Упэўненасць. Методыкі зняцця стрэсаў» (9 кл.)

5. Абнаўленне сайта школы «Карысныя псіхалагічныя парады».

6. Падрыхтоўка брашур «У дапамогу бацькам першакласнікаў і пяцікласнікаў».

1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў згодна праграм індывідуальнай прафілактычнай работы

2. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў і бацькоў улікавых катэгорый па прававых пытаннях, пытаннях выхавання дзяцей з асаблівасцямі паводзін.

3. Кансультаванне педагогаў па пытаннях работы з дзецьмі розных сацыяльных катэгорый.

5. Кансультаванне бацькоў і педагогаў па пытаннях суправаджэння педагагічнага праекта

1. Дыягностыка ўзроўню і асаблівасцяў адаптацыі навучэнцаў 1-х, 5-х і 10 класаў да навучання ў школе

2. Паглыбленая дыягностыка навучэнцаў, схільных да асацыяльных учынкаў.

3. Дыягностыка індывідуальна-асобасных асаблівасцяў дзяцей, якія выхоўваюцца ў апякунскіх і прыёмных сем'ях.

4. Вывучэнне эмацыйнага мікраклімату ў 3-х, 8-х і 10 класах.

5. Анкетаванне вучняў па вывучэнні маральна-маральных якасцей асобы (9-10 кл.)

6. Паглыбленая псіхадыягностыка вучняў з АПФР

1. Работа спецыялістаў СППС па планах абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх, з якімі праводзіцца індывідуальна-прафілактычная работа.

2. Карэкцыйна - развіваючыя заняткі і трэнінгі, якія спрыяюць паспяховай адаптацыі ізноў прыбылых навучэнцаў і навучэнцаў 1-х, 5-х і 10 класаў.

3. Трэнінгавыя заняткі з навучэнцамі па паляпшэнню эмацыйнага мікраклімату ў класах.

4. Карэкцыйныя заняткі з навучэнцамі, схільнымі да дэвіянтных паводзін.

5. Карэкцыйна - развіваючыя заняткі і трэнінгі з навучэнцамі 3-х, 8-х і 10 класаў па фарміраванні сацыяльнай паспяховасці.

6. Псіхалагічнае суправаджэнне адораных дзяцей у перыяд правядзення алімпіяд.

7. Круглы стол з навучэнцамі 5-6 класаў «Свет прафесій».

1. Наведванне ўрокаў у 1, 5-11-х класах з мэтай вызначэння эмацыйнага мікраклімату.

2. Работа па рэалізацыі планаў абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх,  з якімі праводзіцца індывідуальна-прафілактычная работа.

1. Самастойная работа з мэтай самаадукацыі па тэме «Карэкцыя адхілення паводзін навучэнцаў, схільных да дэвіянтных учынкаў»

2. Фарміраванне і карэкціроўка базы дадзеных: дзеці групы рызыкі, апякунскія, ма шматдзетных сямей і інш.

3. Удзел у рабоце метадычных аб'яднанняў, семінараў, педсаветаў, канферэнцый і г. д.

Лістапад

1. Павышэнне псіхалагічнай кампетэнтнасці навучэнцаў і педагогаў школы ў рамках тыдня псіхалогіі.

2. Індывідуальныя заняткі з вучнямі, якія стаяць на розных відах уліку па фарміраванні навыкаў прававых зносін.

3. Адукацыйны семінар для вучняў 9-11 класаў па прафілактыцы ўжывання наркатычных рэчываў і курыльных сумесяў.

4. Пазнавальная гутарка для  вучняў 7-8 класаў «Пазнай сябе і ты спазнаеш свет».

5. Рэйд «Сям'я»

1. Круглы стол з вучнямі 7 класа на тэму «Я і мая будучая прафесія»

2.  Занятак у рамках цыкла гутарак «Урокі жыцця» (6 кл.)

3. Тыдзень прававых ведаў (па асобным плане).

4. Заняткі з навучэнцамі малодшых класаў па папярэджанні канфліктаў у зносінах.

5. Абнаўленне інфармацыі на сайце школы

1.Індывідуальнае кансультаванне па выніках дыягностыкі.

2. Індывідуальнае кансультаванне вучняў па запытах педагогаў і бацькоў.

3. Кансультаванне бацькоў уліковых катэгорый згодна з планамі абароны непаўналетніх і праграм індывідуальна-прафілактычнай работы.

4. Індывідуальнае кансультаванне па пытаннях прававой граматнасці.

6. Кансультаванне бацькоў з няпоўных сямей па пытаннях аптымізацыі ўмоў у сям'і для ўсебаковага развіцця дзіцяці.

7. Кансультаванне бацькоў «Умовы станаўлення пачуцця павагі да бацькоў падлеткаў»

1. Дыягностыка  асаблівасцяў харатару навучэнцаў з адхіленнямі ў паводзінах.

2. Сацыяметрычнае абследаванне 5-7 класаў.

3. Анкетаванне вучняў, якія стаяць на розных відах уліку «Вызначэнне мікраклімату сям'і».

4. Запаўненне «Асабістай кніжкі самаразвіцця» з вучнямі 3-х, 8-х і 10 класаў.

5. Вывучэнне пытання занятасці непаўналетніх, схільных да дэвіянтных паводзін.

1. Работа спецыялістаў СППС па планах абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх і праграмах індывідуальна-прафілактычнай работы.

2. Карэкцыйна - развіваючыя заняткі з дзецьмі, схільнымі да агрэсіі

3. Практычныя заняткі з навучэнцамі па зніжэнні ўзроўню школьнай трывожнасці

4. Групавыя карэкцыйна - развіваючыя заняткі з дзецьмі з нізкім узроўнем адаптацыі да школы.

5. Правядзенне цыкла прафарыентацый-ных гульняў для навучэнцаў 9-11-х класаў «ПРОФІЛЬПЛЮС»

6. Круглы стол з навучэнцамі 7 класа «Я і мая будучая прафесія»

1. Работа спецыялістаў СППС па планах дапамогі і абароны правоў непаўналетніх і праграм індывідуальна-прафілактычнай работы.

2. Вывучэнне асаблівасцей псіхалагічнага клімату ў сем'ях вучняў з падулікавых катэгорый.

3. Складанне аналітычнай справаздачы па рэалізацыі планаў індывідуальнай абароны правоў непаўналетніх.

1. Падрыхтоўка мерапрыемстваў у рамках тыдня псіхалогіі.

2. Падбор псіхадыягнастыч-ных методык для работы.

3. Работа над тэмай па самаадукацыі.

Снежань

1. Тыдзень прафілактыкі СНІДу (па асобнаму плану).

2. Псіхалагічныя класныя гадзіны па прафілактыцы канфліктаў у класе.

3. Круглы стол «Абарона правоў чалавека ў сучасным свеце».

4. Рэйд «Падлетак», «Бяспечныя канікулы».

5. Занятак з вучнямі 8-х класаў па гендарным выхаванні «Мае сябры хлопчыкі і дзяўчынкі».

6. Круглы стол «Што такое судовая ўлада»

1. Інфармацыйны бюлетэнь для педагогаў і бацькоў на тэму: «Абарона правоў чалавека».

2. Заняткі з вучнямі 9-11 класаў па прафілактыцы СНІДу «ВІЧ і СНІД – міфы і рэальнасць».

3. Азнаямленне класных кіраўнікоў з канцэпцыяй прафілактыкі ВІЧ-інфекцыі ва ўстановах адукацыі Рэспублікі Беларусь

5. Круглы стол з вучнямі 9 класа на тэму «Цікавы свет прафесій».

6. Заняткі з вучнямі 5-7 класаў па фарміраванню навыкаў здаровага ладу жыцця.

1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў, схільных да асацыяльных паводзіна.

2. Кансультацыі бацькоў «Як выхаваць у дзіцяці любоў да працы».

3. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў «Здольнасці. Інтэлект».

1. Афармленне соцыяльна-педагагічнай характарыстыкі мікрараёна.

2. Дыягностыка індывідуальна-асобасных асаблівасцяў навучэнцаў,  з якімі праводзіцца індувідуальна-прафілактычная работа.

3. Анкетаванне бацькоў вучняў, якія стаяць на розных відах уліку.

4. Сацыяметрыч-нае абследаванне 7-11 класаў.

1. Аказанне неабходнай кансультатыўнай дапамогі сем'ям (па запыце).

2. Круглы стол з вучнямі 8 класаў «Я і мая будучая прафесія».

4. Карэкцыйна - развіваючыя заняткі і трэнінгі з навучэнцамі 3-х, 8-х і 10 класаў па фарміраванні сацыяльнай паспяховасці.

1. Індывідуальная работа з бацькамі-выхавацелямі прыёмных і апякунскіх сямей.

3. Аналіз дынамікі і складанне справаздачы аб праведзенай рабоце з вучнямі і бацькамі

4. Аказанне дапамогі дзецям,з якімі праводзіцца індувідуальна-прафілактычная работа.

5. Справаздача па планах абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх, прызнаных у сацыяльна небяспечным становшчы за IV квартал 2019 года.

6. Справаздача аб праведзеных мерапрыемствах школы ў рамках прафілактыцы суіцыдальных паводзін за IV квартал 2019 года

1. Удзел у рабоце метадычных аб'яднанняў, семінараў, педсаветаў, канферэнцый і г. д.

3. Работа над тэмай па самаадукацыі «Карэкцыя паводзін вучняў, схільных да дэвіянтных учынкаў»

Студзень

1. Псіхалагічныя класныя гадзіны па прафілактыцы булінгу ў школе.

2. Заняткі «Чым я магу быць карысны іншым?" па павышэнню самаацэнкі для 5-6 класаў.

3. Занятак з вучнямі 9 класа па гендарным выхаванні «Мае сябры хлопчыкі і дзяўчынкі».

4. Занятак для 6-7 класаў «Ці могуць людзі дамовіцца»

5. Рэйд «Сям'я», «Вольны Час».

1. Індывідуальнае кансультаванне «Як супрацьстаяць уплыву падлеткавых антыграмадскіх груповак».

2. Інтэлектуальна-пазнавальная гульня «Самаўдасканален-не асобы»

1. Кансультаванне навучэнцаў па пытаннях «Сучасная мараль і культура адносін паміж маладымі людзьмі».

2. Індывідуальнае кансультаванне бацькоў па тэме «Як слухаць дзіця»

4. Індывідуальнае кансультаванне вучняў па тэме «Правілы бяспечных зносін у інтэрнэце»

1. Усебаковае вывучэнне фактараў фарміравання адхілення ў паводзінах у дзяцей

2. Індывідуальная дыягностыка навучэнцаў (работа па запытах педагогаў і бацькоў).

3. Аналіз гатоўнасці вучняў 11 класа да здачы ўступных экзаменаў

4. Аналіз праграм карэкцыі вучняў, якія стаяць на розных відах уліку

5. Вывучэнне індывідуальна-асобасных асаблівасцяў дзяцей 3,8 і 10-х класаў у рамках праекта

6. Паглыбленая дыягностыка дзяцей з прыёмных і апякунскіх сямей.

1. Карэкцыйна - развіваючыя заняткі па прафілактыцы адхілення і асацыяльных паводзін.

2. Карэкцыйныя гутаркі з бацькамі, якія неналежным чынам выконваюць свае абавязкі па выхаванні і ўтрыманні непаўналетніх дзяцей.

3. Унясенне змяненняў у планы абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх

1. Работа спецыялістаў СППС па планах дапамогі і абароны правоў непаўналетніх

2. Вывучэнне асаблівасцей псіхалагічнага клімату ў сем'ях (па запытах).

3. Работа спецыялістаў СППС па планах дапамогі прыёмным сем'ям

1. Самастойная работа  з мэтай самаадукацыі.

2. Удзел у рабоце метадычных аб'яднанняў, семінараў, педсаветаў, канферэнцый і г. д.

Люты

1.Заняткі па прафілактыцы алкагалізму і тытунекурэння з вучнямі 9-11-х класаў

2. Месячнік прафілактыкі суіцыдальных паводзін «Скажы жыццю – «Так!»

3. Месячнік прафілактыкі супрацьпраўных паводзін

4. Рэйд «Падлетак»

5. Занятак з вучнямі 10-11 класаў па гендарным выхаванні

1. Інфармацыйны бюлетэнь для бацькоў на тэму: «Гэты цяжкі пераходны ўзрост».

2. Занятак для вучняў 6-7 класаў з цыклу «Урокі жыцця».

5. Абнаўленне сайта школы «Карысныя псіхалагічныя парады».

1. Групавое кансультаванне педагогаў, навучэнцаў і бацькоў па пытаннях прававой паспяховасці і фарміравання, прадухілення і карэкцыі дэвіянтных паводзін.

2. Кансультаванне бацькоў і педагогаў па пытаннях суправаджэння педагагічнага праекта.

3. Кансультаванне бацькоў па пытаннях «Выхаванне без гвалту», «Фарміраванне норм права ў дзяцей у сям'і»

1. Прафарыента-цыйная дыягностыка вучняў  9-11-х классаў

2. Дыягностыка вучняў 8-11-х класаў «Самаацэнка псіхічных станаў»

1. Карэкцыйна-развіваючыя заняткі па фарміраванню правільных паводзін з навучэнцамі, якія стаяць на розных відах уліку

2. Унясенне змяненняў у планы абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх і праграмы індывідуальна-прафілактычнай работы.

3. Карэкцыйна - развіваючыя заняткі і трэнінгі з навучэнцамі 3 - х, 8-х і 10 класаў па фарміраванні сацыяльнай паспяховасці

1. Наведванне ўрокаў з мэтай назірання за адпаведнасцю ўзроставым асаблівасцям навучэнцаў.

2. Работа спецыялістаў СППС па планах дапамогі і абароны правоў непаўналетніх і па праграмах індывідуальна-прафілактычнай работы.

1.Удзел у рабоце метадычных аб'яднанняў, семінараў, педсаветаў, канферэнцый і г. д.

2. Аналіз навукова-практычнай літаратуры.

3. Работа над тэмай  «Карэкцыя  паводзін вучняў, схільных да дэвіянтных учынкаў».

Сакавік

1. Месячнік прафарыентацыі

2. Заняткі-практыкумы з вучнямі «Гэта маё жыццё».

3. Круглы стол для 9-10 класаў «Асабістыя межы»

4. Занятак з цыкла «Урокі жыцця»для  8 класа.

5. Рэйд «Сям'я»

1.Выступленні на бацькоўскіх сходах у 9-х і 11-х класах на тэму «Як нашы дзеці гатовыя да дарослага жыцця?»

2.Падрыхтоўка брашур для навучэнцаў 9 класа «Абітурыенту карысна ведаць».

3. Занятак у рамках прававой асветы «Цяжка чалавеку, калі ён адзін».

1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў па праблемах выбару прафесіі.

2. Круглы стол для вучняў 9-11-х класаў «Мая будучая прафесія»

3. Кансультаванне навучэнцаў і бацькоў па пытаннях прафарыентацыі

4. Кансультаванне бацькоў і педагогаў па пытаннях суправаджэння педагагічнага праекта

5. Індывідуальнае кансультаванне вучняў па пытаннях фарміравання навыкаў ЗЛЖ

6. Прыцягненне РЦЗН для кансультавання бацькоў па прафарыентацыі вучняў  і працаўладкавання на летні перыяд

1. Дыягностыка асобных груп навучэнцаў (работа па запытах класных кіраўнікоў).

2. Дыягностыка індывідуальна-асобасных асаблівасцяў навучэнцаў, з якімі праводзіцца індывідуальна-прафілактычная работа.

3. Вывучэнне ўзроўню школьнай матывацыі навучэнцаў пачатковых класаў

4. Вывучэнне ўзроўню падрыхтаванасці 11 класа да здачы ўступных экзаменаў

5. Аналіз рэалізацыі карэкцыйных праграм дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы (пры неабходнасці ўнясенне змяненняў)

1. Карэкцыйна - развіваючыя заняткі, накіраваныя на актывізацыю прафесійнага самавызначэння

2. Прафарыента-цыйныя гульні і трэнінгі для навучэнцаў выпускных класаў

1. Работа спецыялістаў СППС па планах дапамогі і абароны правоў непаўналетніх

2. Аналіз дынамікі і складанне справаздачы па праведзенай рабоце з навучэнцамі групы суправаджэння.

3. Справаздача па рэалізацыі планаў абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх за I квартал 2020 года.

4. Справаздача аб праведзеных мерапрыемствах школы ў рамках прафілактыкі суіцыдальных паводзінаў за I квартал 2020 года.

1. Самастойная работа з мэтай самаадукацыі

2. Удзел у рабоце МА, семінараў, педсаветаў, канферэнцый і г. д.

Красавік

1. Месячнік «Дзеці не для гвалту!». «Дом без гвалту».

2. Трэнінгавыя заняткі для навучэнцаў 9  класа па прафілактыцы стрэсу на экзаменах.

3. Рэйд «Бяспечная сям'я».

1. Інфармацыйны бюлетэнь для педагогаў «Як абараніць дзяцей ад хатняга гвалту».

2. Гутарка з элементамі гульні для вучняў 8-9 класаў «Асновы камунікатыўных зносін».

3. Гульня-практыкум «Як абараніць сябе ў небяспечнай сітуацыі».

1. Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў «Як не стаць ахвярай гвалту».

2. Кансультаванне бацькоў і вучняў 9 і 11 класаў па пытаннях прафарыентацыі.

3. Кансультаванне бацькоў «Сацыяльна-псіхалагічныя наступствы жорсткага абыходжання з дзецьмі ў сям'і».

4.  Кансультаванне бацькоў «Выхаванне без гвалту».

1. Дыягностыка асобных груп навучэнцаў (работа па запытах класных кіраўнікоў)

2. Дыягностыка актуальнага ўзроўню індывідуальна-псіхалагічнага развіцця навучэнцаў 4-х класаў (гатоўнасць да навучання ў сярэднім звяне школы).

3. Дыягностыка псіхолага-педагагічнай гатоўнасці да школы дзяцей, якія паступаюць у першы клас

4. Паўторная дыягностыка адаптацыі навучэнцаў 5-х класаў

1. Работа спецыялістаў СППС па плану абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх

2. Групавыя і індывідуальныя развіваючыя заняткі з навучэнцамі па фарміраванні навыкаў бесканфліктных зносін

3. Прафарыента-цыйныя гульні і трэнінгі для 8-11 класаў.

4. Карэкцыйна - развіваючыя заняткі і трэнінгі з навучэнцамі 3 - х, 8-х і 10 класаў па фарміраванні сацыяльнай паспяховасці.

1. Работа спецыялістаў СППС па планах дапамогі і абароны правоў непаўналетніх .

2. Кансультатыўна-прававая дапамога апякунскім і прыёмным сем'ям

1. Самастойная работа з мэтай самаадукацыі.

2. Удзел у рабоце МА, семінараў, педсаветаў, канферэнцый і г. д.

Май

1. Трэнінгавыя заняткі для навучэнцаў 9 і 11 класаў па прафілактыцы стрэсу на экзаменах.

2. Круглы стол «Закон і сумленне».

3. Заняткі для 8-10 класаў з цыклу «Урокі жыцця».

4. Занятак для 6 кл «Жыццёвыя каштоўнасці»

5. Рэйд «Сям'я»

1. Круглы стол для вучняў 6-8 класаў «Закон і сумленне».

2. Занятак па фарміраванні гендэрнай культуры «Эмоцыі і пачуцці».

3. Гутарка з элементамі гульні для вучняў 8-9 класаў «Чаму ўзнікаюць канфлікты паміж людзьмі».

4. Удзел у бацькоўскіх сходах з мэтай інфармавання аб псіхалагічнай гатоўнасці вучняў 4-х класаў да пераходу ў сярэдняе звяно

5. Інструктаж па ТБ на летнія канікулы бацькоў і вучняў падуліковых катэгорый

6. Абнаўленне сайта школы «Карысныя псіхалагічныя парады»

7. Інфармаванне бацькоў аб аздараўленні дзяцей у летні перыяд

8. Заняткі з вучнямі 8-10 класаў з цыклу «Урокі жыцця»

9. Занятак для 6 кл «Жыццёвыя каштоўнасці».

10. Рэйд «Сям'я»

1. Кансультаванне бацькоў і навучэнцаў па пытаннях гатоўнасці вучняў 4-х класаў да пераходу ў сярэдняе звяно

2. Кансультацыя па праблеме пераемнасці «Дзіцячы сад-школа».

3. Кансультаванне бацькоў і педагогаў па пытаннях суправаджэння педагагічнага праекта.

4. Кансультаванне падлеткаў і бацькоў па пытаннях працаўладкавання непаўналетніх на летні перыяд

5. Кансультаванне падлеткаў і бацькоў па пытаннях аздараўлення непаўналетніх у летні перыяд і арганізацыі іх занятасці.

1. Аналіз праведзенай работы за 2019/2020 навучальны год.

2. Аналіз рэалізацыі карэкцыйных праграм дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы і з якімі праводзіцца індывідуальна-прафілактычная работа.

3. Дыягностыка псіхолага-педагагічнай гатоўнасці да школы дзяцей, якія паступаюць у першы клас

4. Сацыяльна-педагагічная характарыстыка мікрараёна на канец навучальнага года.

5. Маніторынг вынікаў педагагічнага праекта «Укараненне мадэлі фарміравання сацыяльнай паспяховасці навучэнцаў»

1. Групавыя заняткі з навучэнцамі 4-х класаў па падрыхтоўцы да пераходу на другую ступень навучання.

2. Работа спецыялістаў СППС па планах абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх і па праграмах ІПР.

1. Аказанне дапамогі ў працаўладкаванні навучэнцаў, якія стаяць на розных відах уліку.

2. Аналіз дынамікі і складанне справаздачы аб праведзенай работы з навучэнцамі групы суправаджэння.

3. Кансультатыўна-прававая дапамога апякунскім і прыёмным сем'ям

4. Афармленне дакументаў на аздараўленне дзяцей на летні перыяд.

5. Працаўладка-ванне навучэнцаў, схільных да дэвіянтных паводзін.

1. Самастойная работа з мэтай самаадукацыі.

2. Удзел у рабоце МА, семінараў, педсаветаў, канферэнцый і г. д.

3. Абсталяванне кабінета службы СППС.

4. Падвядзенне вынікаў работы над тэмай па самаадукацыі за мінулы навучальны год.

5. Падрыхтоўка гадавой аналітычнай справаздачы аб рабоце службы СППС

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.