Голосование
Как Вам новый сайт?
Всего 101 человек

Методическое объединение учителей начальных классов

Дата: 30 октября 2017 в 16:11, Обновлено 23 апреля в 17:27

п/п

Тэматыка пасяджэнняў

Дата правядзення

Адказныя

1

Нарматыўнае прававое, вучэбна-метадычнае і інфармацыйнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2020/ 2021 навучальным годзе.

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.

1.Арганізацыя і змест метадычнай работы з настаўнікамі ў 2020/ 2021  навучальным годзе.

2.Інструктыўна-метадычныя пісьмы і рэкамендацыі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь па пытаннях арганізацыі адукацыйнага працэсу на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў новым  навучальным годзе.

3.Вызначэнне і абмеркаванне тэм па самаадукацыі.

31.08.2020

Карлюкевіч Т.Б.

2

Сучасныя падыходы да арганізацыі  вучэбна – пазнавальнай дзейнасці вучняў пачатковых класаў на вучэбных занятках (агульныя падыходы, з улікам прадметнай спецыфікі)

Форма правядзення: метадычны дыялог.

1.Вучэбна-пазнавальная дзейнасць вучняў:    спецыфіка і метады арганізацыі.

2.Выкарыстанне вучэбных  дапаможнікаў новага пакалення для арганізацыі  вучэбна – пазнавальнай дзейнасці, фарміравання прадметных і метапрадметных кампетэнцый малодшых школьнікаў.

3.Індывідуальныя, групавыя і калектыўныя формы арганізацыі вучэбна – пазнавальнай дзейнасці малодшых школьнікаў.

4.Практычны блок:

а)Адкрыты ўрок у 1«А» класе.

б) Адкрыты ўрок у 3«А» класе.

в)Адкрыты ўрок у 2 «Б» класе.

Урок Коршунавай А. В.

Урок Рыбінскай А. В.

г) Адкрыты занятак настаўніка – дэфектолага.

10.12.2020

Карлюкевіч Т.Б.

Рыбінская А.У.

Шмярко Г.А.

Коршунава.А.В.

Крупская Т.М.

3

4

Выкарыстанне  сучасных сродкаў  камунікацыі і адукацыйных  інтэрнэт- рэсурсаў пры арганізацыі вучэбна – пазнавальнай дзейнасці малодшых школьнікаў

Форма правядзення: метадычны семінар.

Актывізацыя вучэбна – пазнавальнай дзейнасці малодшых школьнікаў  па авалодванню прадметнымі і метапрадметнымі  кампетэнцыямі

Форма правядзення: круглы стол.

1.Выкарыстанне  эфектыўных прыёмаў і сродкаў актывізацыі вучэбна – пазнавальнай дзейнасці малодшых школьнікаў.

2.Актыўныя і інтэрактыўныя метады і прыёмы навучання.

3. Рэалізацыя ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей пры вывучэнні  вучэбнага матэрыялу як неабходная ўмова актывізацыі вучэбна – пазнавальнай дзейнасці  школьнікаў. 

4. Практычны блок:

а) Адкрыты ўрок музыкі.

б) Адкрыты ўрок у 4«Б» класе.   

в) Адкрыты ўрок у  4«А» класе.

г)  Адкрыты ўрок у  3«Б» класе. 

студзень

11.03.2021

Карлюкевіч Т.Б.

Карлюкевіч Т.Б.

Костачка Г.В. Галуза Т.Л.

Паскробка Г.М.

Рылік Д.А.

5

Кантрольна – ацэначная дзейнасць настаўніка як сродак стымулявання  вучэбнай дзейнасці вучняў

Форма правядзення: творчая дыскусія

1. Кантроль як працэдура праверкі і ацэнкі  вучэбных дасягненняў  малодшых школьнікаў.

2.Фарміраванне ў  вучняў пачатковых класаў умення самастойна  і адэкватна  ацэньваць вынікі  сваёй дзейнасці (агульныя падыходы).

3.Структура адзінага інфармацыйна- адукацыйнага рэсурса.

4.Эфектыўнасць самаадукацыйнай дзейнасці  настаўнікаў ва ўдасканаленні ІКТ- кампетэнтнасці, па пытаннях арганізацыі самастойнай вучэбна- пазнавальнай дзейнасці вучняў з выкарыстаннем  адукацыйных інтэрнэт- рэсурсаў.

5.Абагульненне педагагічнага вопыту настаўніка пачатковых класаў Галуза Т.Л. па тэме «Фарміраванне вылічальных навыкаў у малодшых школьнікаў».

6. Абагульненне педагагічнага вопыту настаўніка пачатковых класаў  Рыбінскай А.У. па тэме « Развіццё  чытацкай  цікавасці ў малодшых школьнікаў  на ўроку літаратурнага чытання праз развіццё іх эмацыянальнай сферы ».

7. Аналіз работы груп падоўжанага дня.

8.Аналіз работы метадычнага аб’яднання за

2020/2021 навучальны год.

9. Самааналіз педагогаў  па тэмах самаадукацыі.

10.Практычны блок:

а) Адкрыты занятак у ГПД.   

б)  Адкрыты ўрок у 2 «А»класе.   

в) Адкрыты ўрок у 1«Б» класе.

22.04.2020

Карлюкевіч Т.Б.

Купчанка А.У.

Карлюкевіч Т.Б.

Якубіцкая Л.Э.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.