Новости проекта
Мобильное приложение Schools.by
Голосование
Как Вам новый сайт?
Всего 111 человек

Методическое объединение учителей начальных классов

Дата: 30 октября 2017 в 16:11, Обновлено 14 ноября 2021 в 17:30

План работы

метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў

у 2021/2022 навучальным  годзе

№ п/п

Тэматыка пасяджэнняў

Дата правядзення

Адказныя

1

   Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2021/ 2022 навучальным годзе.

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.

Пытанні для абмеркавання:

1. Навукова- метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

2.Інструктыўна-метадычныя пісьмы і рэкамендацыі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь па пытаннях арганізацыі адукацыйнага працэсу на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў новым  навучальным годзе.

3.Адзіны  інфармацыйна- адукацыйны рэсурс : прызначэнне,змест, магчмасці выкарыстання ў адукацыйным  працэсе.

4.Прадметны часопіс як сродак інфармацыйнай, навукова- метадычнай  падтрымкі  настаўнікаў пачатковых класаў і павышэнне іх  прафесійнай  кампетэнтнасці.

5. Арганізацыя і змест метадычнай работы з настаўнікамі ў 2021/2022  навучальным годзе.

6.Вызначэнне і абмеркаванне тэм па самаадукацыі.

  Метадычны прадукт: папкі настаўнікаў «Нарматыўныя прававыя дакументы».

31.08.2021

Карлюкевіч Т.Б.

2

  Тэарэтычныя  аспекты выкарыстання  тэхналогіі візуалізацыі  ў адукацыйным працэсе.

Форма правядзення: метадычны дыялог.

Пытанні для абмеркавання:

1.Візуалізацыя  вучэбнай інфармацыі як неад’емная частка працэсу навучання.

2.Метадалагічныя  прынцыпы  тэхналогіі  візуалізацыі  вучэбнай інфармацыі.

3. Праектаванне  вучэбных заняткаў  у пачатковых класах з выкарыстаннем  сучасных метадаў візуалізацыі  інфармацыі  як аднаго са сродкаў  рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу ўрока.

4. Практычны блок:

а)Адкрыты ўрок у 3«А» класе.

б)Адкрыты ўрок у 3 «Б» класе.

в) Адкрыты занятак настаўніка – дэфектолага.

Метадычны прадукт : распрацоўкі сцэнарыяў урокаў.

08.12.2021

Карлюкевіч Т.Б.

Карлюкевіч Т.Б.

Коршунава А.В.

Крупская Т.М.

3

 Медыяадукацыя  як сродак  фарміравання  метапрадметных, прадметных і асобасных  кампетэнцый  вучняў пачатковых класаў (агульныя падыходы , з улікам прадметнай спецыфікі).

Форма правядзення: круглы стол.

студзень

Карлюкевіч Т.Б.

4

    Актывізацыя вучэбна – пазнавальнай дзейнасці малодшых школьнікаў  шляхам  стварэння  і выкарыстання ў адукацыйным  працэсе на 1 ступені   агульнай сярэдняй адукацыі кагнітыўных сродкаў візуалізацыі вучэбнага матэрыялу (агульныя падыходы).

Форма правядзення: семінар- практыкум.

Пытанні для абмеркавання:

1.Візуалізацыя  вучэбнага матэрыялу  як адзін са сродкаў  фарміравання  чытацкай адукаванасці вучняў пачатковых класаў.

2.Выкарыстанне  тэхналогіі візуалізацыі  вучэбнай  інфармацыі на ўроках  для павышэння  ступені засваення вучнямі вучэбнага матэрыялу.

3.Выкарыстанне  сучасных  сродкаў  камунікацыі і адукацыйных інтэрнэт-рэсурсаў пры арганізацыі вучэбна- пазнавальнай дзейнасці вучняў пачатковых класаў. 

4. Практычны блок:

а)Адкрыты ўрок у 2«А» класе.

б)Адкрыты ўрок у 2 «Б» класе.

в) Адкрыты ўрок у 4 класе.

15.03.2022

Карлюкевіч Т.Б.

Рыбінская А.У.

Якубіцкая Л.Э.

Галуза Т.Л.

5

  Эфектыўнасць самаадукацыйнай дзейнасці  настаўнікаў ва ўдасканаленні ІКТ- кампетэнтнасці  па пытаннях выкарыстання сучасных тэхнік візуалізацыі ў адукацыйным працэсе.  

Форма правядзення: творчая дыскусія.

Пытанні для абмеркавання:

1.Абагульненне педагагічнага вопыту настаўніка- дэфектолага  Крупскай Т. М. па тэме «Развіццё фанематычнага ўспрымання   малодшых  школьнікаў  на  карэкцыйных занятках пры дапамозе дыдактычных  гульняў».

2. Эфектыўны вопыт актывізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў пачатковых класаў з дапамогай тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі.

3.Самааналіз педагогаў  па тэмах самаадукацыі.

4. Аналіз работы груп падоўжанага дня.

5. Аналіз якасці работы  метадычнага аб’яднання за 2021/2022 навучальны год.

6.Абмеркаванне  перспектыўнага планавання  на 2022/2023 навучальны год.

7. Практычны блок:

а) Адкрыты занятак у ГПД.   

б)  Адкрыты ўрок у 1класе.   

в) Адкрыты ўрок музыкі.

18.05.2022

Карлюкевіч Т.Б.

Коршунава.А.В.

Крупская Т.М.

Купчанка А.У.

Рыбінская А.У.

Якубіцкая Л.Э.

Купчанка А.У.

Паскробка Г.М.

Костачка Г.В.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.