Новости проекта
Мобильное приложение Schools.by
Голосование
Как Вам новый сайт?
Всего 111 человек

Методическое объединение учителей гуманитарного цикла наук

Дата: 17 октября 2017 в 20:13, Обновлено 25 января в 17:24

Тэма

 работы метадычнага аб'яднання

ў 2021/2022 навучальным годзе:

«Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе».

Мэта: павышэнне ўзроўню прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў, удасканаленне майстэрства і творчасці педагогаў

Задачы:

  1. Актуалізацыя і паглыбленне ведаў настаўнікаў пра сучасныя падыходы і спосабы арганізацыі самастойнай і калектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў, удасканаленне методыкі выкладання вучэбных прадметаў, авалоданне здароўезберагальнымі адукацыйнымі тэхналогіямі.
  2. Уключэнне настаўнікаў у дзейнасць па засваенні эфектыўных спосабаў арганізацыі, актывізацыі, кіравання і кантролю вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў па вучэбных прадметах на вучэбных занятках і пры выкананні дамашняй работы.
  3. Засваенне настаўнікамі спосабаў арганізацыі навучання вучняў з шырокім выкарыстаннем сучасных сродкаў камунікацыі, анлайн-узаемадзеяння, дыстанцыйнага навучання і адукацыйных Інтэрнет-рэсурсаў.
  4. Удасканаленне адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах з улікам рэкамендацый па выніках вывучэння якасці агульнай сярэдняй адукацыі, праведзенага Нацыянальным інстытутам адукацыі.
  5. Метадычнае суправаджэнне росту прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў і іх паспяховай атэстацыі.
  6. Інфармаванне педагагічных работнікаў аб нарматыўным прававым, навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах, навінках педагагічнай літаратуры.

п/п

Мерапрыемствы

Тэрмін

Адказныя

1

Арганізацыя адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў гуманітарнага цыкла навук і правядзенні факультатыўных заняткаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2021/2022 навучальным годзе.

  1. Нарматыўнае прававое і навукова-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах у 2021/2022 навучальным годзе.
  2. Абнаўленне вучэбных праграм па вучэбных прадметах гуманітарнага цыкла навук; новыя вучэбныя дапаможнікі па вучэбных прадметах і асаблівасці работы з імі; новыя вучэбна-метадычныя дапаможнікі для настаўнікаў, метадычныя публікацыі ў прадметных навукова-метадычных часопісах.
  3. Аб метадычных рэкамендацыях па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі.
  4. Аналіз работы метадычнага аб'яднання настаўнікаў гуманітарнага цыкла навук за 2020/2021 навучальны год, планаванне  работы МА на 2021/2022 навучальны год.

31 жніўня

С.І.Дзятлёнак

2

Пасяджэнне  №1    метадычнага аб'яднання настаўнікаў гуманітарнага цыкла навук

Тэма: Фарміраванне іншамоўнай камунікатыўнай кампетэнцыі вучняў з дапамогай тэхнік візуалізацыі.

Практычны блок:          Урок Дзятленак С. І.

  • адкрыты ўрок па нямецкай мове ў  10 класе на тэму «Дом/кватэра маёй мары»

Пытанні для абмеркавання:

Выкарыстанне тэхнік візуалізацыі на ўроках замежнай мовы на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі

для павышэння якасці адукацыі.

1 чвэрць

14  кастрыч-ніка

    

С.І.Дзятлёнак

С.І.Дзятлёнак

Ю.М.Лапко

3

Пасяджэнне  №2    метадычнага аб'яднання настаўнікаў гуманітарнага цыкла навук

Тэма: Выкарыстанне сродкаў і тэхнік візуалізацыі вучэбнай інфармацыі падчас рэалізацыі ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей на вучэбных занятках  гуманітарнага цыкла навук.

Практычны блок:

      Урок Міляшкевіч Г. Р.

  • адкрыты ўрок па рускай літаратуры ў 5 «Б» класе на тэму «А.Некрасов «Крестьянские дети»»

Пытанні для абмеркавання:

1. Выхаваўчы патэнцыял урокаў беларускай мовы і літаратуры.

2 чвэрць

 1 снежня

С.І.Дзятлёнак

Г.Р.Міляшке-віч

Н.А.Цітова

4

5

Пасяджэнне  №3    метадычнага аб'яднання настаўнікаў гуманітарнага цыкла навук

Тэма: Прымяненне логіка-сэнсавых мадэлей на ўроку рускай мовы і літаратуры на этапе замацавання і абагульнення вывучанага вучэбнага матэрыялу.

Практычны блок:

  • адкрыты ўрок па рускай мове ў 9 класе на тэму «Синтаксический разбор сложноподчинённого предложения»  Урок Карповіч А. П.
  • адкрыты ўрок па беларускай літаратуры ў  5 «Б»  класе на тэму «Міхась Лынькоў. «Васількі»»

Пытанні для абмеркавання:

1.Фарміраванне вобразаў гістарычнага мінулага з дапамогай візуальных формаў і метадаў прадстаўлення ведаў.

  • семінар  «Рэалізацыя ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей як умова актывізацыі вучэбна-пазнавльнай дзейнасці вучняў на вучэбных занятках»

Пасяджэнне  №4    метадычнага аб'яднання настаўнікаў гуманітарнага цыкла навук

Тэма:  Візуалізацыя вучэбнай інфармацыі ў вучэбных дапаможніках па вучэбных прадметах  гуманітарнага цыкла навук  як эфектыўны сродак фарміравання прадметных і метапрадметных кампетэнцый.

Практычны блок:

  • адкрыты ўрок па беларускай мове ў

 5 «А»  класе на тэму «Паняцце пра фразеалагізмы. Роля фразеалагізмаў у маўленні»

  • адкрыты ўрок па гісторыі

Пытанні для абмеркавання:

  1. Кагнітыўная візуалізацыя вучэбнай інфармацыі (схемы, графікі, табліцы, апорныя канспекты, інтэлект-карты і інш.) як сродак павышэння выніковасці адукацыйнага працэсу па беларускай мове і літаратуры.

3 чвэрць

24 студзеня

28 лютага

люты

4 чвэрць

      мая

        мая

    

С.І.Дзятлёнак

А.П.Карповіч

Д. А. Рылік

С.Р.Бачарова

С.І.Дзятлёнак

С.І.Дзятлёнак

Н.А.Цітова

С.Р.Бачарова

Г.Р.Міляшке-віч

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.